Jestem absolwentką Psychologii, Studium Pedagogicznego, Stosowanej Analizy Zachowania na SWPS w Warszawie oraz Wczesnej Interwencji na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.
Posiadam umiejętności związane z pracą kliniczną z dziećmi nietypowo rozwijającymi się, w różnym wieku, od 0 do 18 roku życia, z autyzmem, CZR, zespołem Aspergera, ADHD, zespołem Downa, zespołami genetycznymi, upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim i umiarkowanym oraz z dziećmi z trudnościami wychowawczymi.
Doświadczenie zawodowe jako psycholog i pedagog zdobywałam m.in. w Zespole Szkół Specjalnych, Centrum Wczesnej Interwencji, Fundacjach, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym, Domu Dziecka oraz w Rodzinnym Ośrodku Ochrony Zdrowia Psychicznego. Prowadziłam terapie indywidualne oraz grupowe, treningi umiejętności społecznych, przedszkolne zajęcia grupowe, byłam terapeutą-cieniem zarówno w przedszkolach jak i szkołach, byłam psychologiem w szkole specjalnej. Organizowałam terapię w środowiskach domowych dzieci, prowadziłam konsultacje dla rodziców.
Swój warsztat pracy poszerzałam na konferencjach i szkoleniach, m.in.:
- Diagnoza i metody oddziaływań terapeutycznych z obszaru teorii umysłu we wspieraniu rozwoju społecznego dziecka z autyzmem wysokofunkcjonującym i Zespołem Aspergera
- Zaburzenia przetwarzania słuchowego (CAPD) - szkolenie Neuroflow
- Rodzeństwo bez rywalizacji w duchu Pozytywnej Dyscypliny
- Intensywne nauczanie w oparciu o Stosowaną Analizę Zachowania z wykorzystaniem systemu kart SCOLARIS
- Terapia ręki I i II st.
- Konferencja Autyzm Teraz
- VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii SCOLARIS
- Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej
- Trener Kształtowania Umiejętności i Zastępowania Agresji Dziecka AMITY StART®
- Praktyk Treningu Zastępowania Agresji AMITY ART®
- Trening Umiejętności Społecznych TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym
- Interdyscyplinarne konteksty wczesnej interwencji, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
- Konferencja „Oswoić Autyzm” – Geneza i pomoc rodzinie z autyzmem
- Baw się ze mną - wspomaganie mowy dziecka
- Troska, Akceptacja, Bezpieczeństwo, Uczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka i wsparciu rodzica
- Dzieci maja głos! Wspieranie umiejętności komunikacyjnych u dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
- Małe dziecko z trudnościami w rozwoju
- Jak pracować z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym
- Intensywna interakcja - metoda rozwijania kompetencji społecznych, uwagi i komunikacji
- Światowy Szczyt Autyzmu
- Jak rozwijać kompetencje komunikacyjne uczniów niemówiących i z trudnościami w porozumiewaniu się? cz. I
- Piktogramy - szwedzki system komunikacji pozawerbalnej dla uczniów z niepełnosprawnościami, dla osób mających problemy w słownym porozumiewaniu się
- Zaburzenia zachowania i objawy psychotyczne w otępieniu, Szkolne interwencje behawioralne oparte o zmianę bodźców
- Ruch dla uczenia się (Move to learn)
- Klucz do uczenia się
- Model wczesnej interwencji - MODEL INSITE
- Metoda werbo-tonalna w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej Cz. I
- Międzynarodowe Sympozja naukowe Polskiego Towarzystwa Psychologii Behawioralnej
- Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem - Profil Psychoedukacyjny PEP-R, PEP 3 PL
- Zachowania werbalne, a teoria umysłu u dzieci ze spektrum autyzmu
- Praca asystenta-cienia z dziećmi z zaburzeniami zachowania na terenie szkoły
- Mediacje rodzinne
Prywatnie jestem mamą Mikołaja i Ady. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, poznawać kulturę innych regionów i krajów oraz rozwiązywać krzyżówki.